Focus ligt op Iran, maar Pyongyang gaat ‘all-in’ op kernwapens en neemt gloednieuw oorlogsschip in gebruik

De Morgen,

Noord-Korea is gaandeweg meer immuun geworden voor internationale druk. Het regime trekt zich simpelweg niets aan van sancties of het label van ‘pariastaat’. De realiteit is dat Peking en Moskou hen altijd de hand boven het hoofd bleven houden.

 

With the opinion of Wannes Verstraete.

Read it here.